reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Rebecca Daniela Pavlendova

Rebecca Daniela Pavlendova

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka, ktorú baví písať. Veľa cestujem a najväčším relaxom je pre mňa dobrá kniha alebo stráviť večer s priateľom. V písaní by som chcela pokračovať a postupne ho rozvíjať. Takisto sa venujem prírodným vedám a dúfam, že skončím v labáku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Vlak

Rebecca Daniela Pavlendova

Vlak

Cesty vlakom sú veľmi zaujímavé. A veľa krát aj veľmi poučné. Nebojte sa, nebudem písať o tom ako vlaky meškajú ani nič podobné. Napíšem radšej o tom, ako mi cesty vlakom dodávajú energiu.

  • 1. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 929x
  • 0
Láska v električke

Rebecca Daniela Pavlendova

Láska v električke

Skúste si predstaviť vašu vlastnú lásku v električke a ja vám potom porozprávam o tej mojej. Nevinnej...

  • 19. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 060x
  • 0
Je všade okolo nás

Rebecca Daniela Pavlendova

Je všade okolo nás

Som si stopercentne istá, že väčšina mladých ľudí sa neviem stotožniť s klasickou hudbou. Príde im nudná a nedá sa na ňu tancovať. Presne takéto sú reakcie detí alebo teenegerov, ktorí sa s klasickou hudbou bežne nestretávajú. Ja

  • 23. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 553x
  • 3
Strašiak menom skúškové

Rebecca Daniela Pavlendova

Strašiak menom skúškové

Každý ho dôverne poznáme. Strašiak, ktorý nám nedá spávať. Takto som si s ním poradila ja.

  • 21. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 129x
  • 4
Zastaviť sa a stáť? Nemožné

Rebecca Daniela Pavlendova

Zastaviť sa a stáť? Nemožné

Pozrime sa okolo seba a na chvíľu sa skúsme zamyslieť, aké by to bolo kebyže sa prestaneme ponáhľať a beh by sme vymenili za chôdzu. Pre väčšinu ľudí je to nepredstaviteľné, pretože sme si zvykli na tento hektický život. Veď kdo dřív přide, ten dřiv mele. No nie?

  • 7. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 787x
  • 2
reklama
Očakávania

Rebecca Daniela Pavlendova

Očakávania

Občas od života očakávame, že sa s nami bude maznať a všetko nám len tak položí pod nos. Bohužiaľ takéto veci sa nestávajú a čim skôr sa s tým zmierime tým lepšie.

  • 6. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Valentínsky koncert

Rebecca Daniela Pavlendova

Valentínsky koncert

Ako každý rok aj tento k nám opäť zavíta Valentín. A aký by to bol Valentín bez Valentínskeho koncertu. Síce o týždeň skorej, ale to nikomu nevadí.

  • 13. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Smutno-veselý koniec prvého semestra

Rebecca Daniela Pavlendova

Smutno-veselý koniec prvého semestra

Na tento deň som čakala 2 týždne. 2 týždne som odrátavala dni a tešila sa, že môj prvý semester týmto dňom skončí. Predstavovala som si ako budem s úsmevom na tvári a s pocitom šťastia odchádzať zo školy a budem sa tešiť na druhý semester. O to viac som zostala zarazená ako to nakoniec celé dopadlo..

  • 19. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 066x
  • 2
Nakupujem, nakupuješ, nakupujeme..

Rebecca Daniela Pavlendova

Nakupujem, nakupuješ, nakupujeme..

Kebyže ma pred polrokom vezmete do sekáča, asi by som len stála pri dverách a čakala kým si niečo vyberiete. Ja a sekáč? Nehrozí. Ale ako sa hovorí: Nikdy nehovor nikdy..

  • 13. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 077x
  • 6
We are one alebo ako sa začal môj život v Amerike...

Rebecca Daniela Pavlendova

We are one alebo ako sa začal môj život v Amerike...

Blázniví ľudia, nová škola, nový svet..Tak sa začal moj americký sen ktorý možno niekedy nie je úplne ružový, ale aj tak si ho užívam plnými dúškami.

  • 11. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Snehová búrka Gandalf to poriadne roztočila..

Rebecca Daniela Pavlendova

Snehová búrka Gandalf to poriadne roztočila..

Nikdy by som si nepomyslela, že kvôli snehu by zavreli školu. Asi som si neuvedomila, že v Amerike, teda konkrétne v Utahu sa to stať môže. Po piatich mesiacoch v malom meste Bountiful som si zvykla na to, že sa môžete zobudiť do krásneho slnečného rána a kým sa prezlečiete z pyžama, tak vonku máte dobreže nie hurikán. Gandalf to teda poriadne roztočil..

  • 11. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu