reklama

Vlak

Cesty vlakom sú veľmi zaujímavé. A veľa krát aj veľmi poučné. Nebojte sa, nebudem písať o tom ako vlaky meškajú ani nič podobné. Napíšem radšej o tom, ako mi cesty vlakom dodávajú energiu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Sedím vo vlaku, hrá mi pokojná hudbu a celá sa oddávam len svojim myšlienkam. Pozerám ako svet za oknami uteká, ako sa menia siluety domov a ľudí. Aby som si niečo stihla pozrieť poriadne, musím zaostriť a aj tak to veľa krát nestihnem. A vtom len zavriem oči a pomyslím si, že cesta vlakom je ako život. Ide rýchlo a míňa rôzne miesta. Ľudia doňho len nastúpia, niekam sa odvezú a následne vystúpia. Aby sa vlak vrátil, musí sa otočiť. A tak je to aj s nami, no nie ? Aby sme sa niekam vrátili, musíme zastaviť a otočiť sa. Otočenie však môže znamenať aj to, že sa bojíme ísť ďalej. Nevieme čo nás čaká a veľa krát je pre nás ťažké zvyknúť si na niečo nové. Ale keď už sa rozhodneme, že ideme ďalej, vždy to stojí zato.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otvorím oči a pousmejem sa. Zase raz som nechala svoje myšlienky vyplávať na povrch. Ako som sa už po niekoľký krát zamýšľala nad životom a nad tým čo má čaká, úplne som zabudla na prítomnosť. Kvôli svojim myšlienkam som si nevšimla ako na stanici sedí mamička s dieťaťom a jemne ho hladká po tváričke. Nevšimla som si ani to, ako zapadá slnko a celá obloha sa sfarbila na ružovo. Prišla som o toľko krásnych vecí a to len z jedného dôvodu. Zamyslela som sa nad budúcnosťou a prítomnosť mi jednoducho utiekla pomedzi prsty. Ale poviem vám jedno. Práve toto spontánne rozmýšľanie nad budúcnosťou, ma urobilo šťastnou...

Rebecca Daniela Pavlendova

Rebecca Daniela Pavlendova

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka, ktorú baví písať. Veľa cestujem a najväčším relaxom je pre mňa dobrá kniha alebo stráviť večer s priateľom. V písaní by som chcela pokračovať a postupne ho rozvíjať. Takisto sa venujem prírodným vedám a dúfam, že skončím v labáku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu